Enquête WaterProef

Shania van Os, een 21-jarige studente International Leisure Management aan de Breda University of Applied Sciences (voorheen bekend als NHTV Breda) zit in haar vierde en laatste jaar en is bezig met afstuderen. Haar afstudeeropdracht is gericht op de marketing voor WaterProef, het concept voor een unieke leisurelocatie op de voormalige rioolwaterzuivering in Moerenburg, waarbij ze de wensen en behoeftes van de potentiële doelgroepen onderzoekt. Potentiële doelgroepen zijn families met kinderen, (jong) volwassenen en actieve senioren.

De voornaamste onderzoeksmethode zou een interview zijn, maar dat is door het coronavirus niet meer mogelijk. Daarom kunnen dezelfde resultaten en diepgang van het onderzoek alleen met deskresearch en een enquête bereikt worden en zijn zoveel mogelijk respondenten nodig. Daarvoor is uw hulp hard nodig! Omdat Armhoefse Akkers sterk betrokken is bij deze locatie, wordt de mening van de wijkbewoners erg gewaardeerd en meegenomen in het onderzoek.

Shania vraagt daarom 10 minuten van uw tijd om haar enquête in te vullen. Klik op onderstaande knop; de enquête is anoniem.

 

Naar de enquête

 

Schermbreed

 

Reageren is niet mogelijk